loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز امیرعلی هوایی دلم,    کد اهنگ پیشواز امیر علی,    کد پیشواز امیر علی میگن دلت گرفته,    کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر عل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 سه شنبه 09 مرداد 1397


,    کد اهنگ پیشواز امیرعلی هوایی دلم
,    کد اهنگ پیشواز امیر علی
,    کد پیشواز امیر علی میگن دلت گرفته
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر علی خط و نشون
,    کد پیشواز امیر علی همراه اول
,    کد پیشواز خط و نشون امیر علی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر علی هوای ابری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر علی هوای ابری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر علی بهادری بی خداحافظی
,   

کد پیشواز ایرانسل امیرعلی نورایی نیستی ببینی

۵۵١١٠۶٩٢ / نیستی ببینی / امیرعلی نورایی

بخشی از متن همین ترانه نیستی ببینی امیرعلی نورایی:

چه سخته باورش کنم هوایی که واسم بده
تو رو خدا با رفتنت کار دست من نده حالم چقد بده
چه سخته باورش کنم روزایه بی تو بودنو
محاله باورش کنم روزایه بی تو خوندنو روزایه بی تو موندنو
بازم امشب دلم شکست تو گفتی بینمون یه دنیا فاصلست
تو رفتی و شدم بدونه هم نفس دلم شکست
بازم امشب دلم شکست تو رفتی قایقه دلم به گل نشست
تو پا گذاشتی رویه هر چی بودو هست , دلم شکست

https://nava.ir/pishvaz/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-3







برچسب ها کد اهنگ پیشواز امیرعلی هوایی دلم کد اهنگ پیشواز امیر علی کد پیشواز امیر علی میگن دلت گرفته کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر علی خط و نشون کد پیشواز امیر علی همراه اول کد پیشواز خط و نشون امیر علی کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر علی هوای ابری کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر علی هوای ابری کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر علی بهادری بی خداحافظی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو