loading...

پیشواز من

 کد آهنگ پیشواز وای وای از دل من,کد پیشواز ایرانسل وای وای دل من,کد پیشواز همراه اول وای وای دل من,اهنگ پیشواز وای وای دل من,کد اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند دلارام,کد پیشواز همراه اول دلارام,کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 111 یکشنبه 12 خرداد 1398



 کد آهنگ پیشواز وای وای از دل من
,
کد پیشواز ایرانسل وای وای دل من
,
کد پیشواز همراه اول وای وای دل من
,
اهنگ پیشواز وای وای دل من
,
کد اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند دلارام
,
کد پیشواز همراه اول دلارام
,
کد اهنگ پیشواز همراه اول عاشق از حمید هیراد
,
کد پیشواز من یه حس عاشقانه در تو
,
کد پیشواز همراه اول دلارام حامد زمانی

جهت دریافت کد آهنگ پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

ایرانسل :

۳۳۱۱۱۸۹۵ دلارام ۱ حمید هیراد و پازل بند
۳۳۱۱۱۸۹۶ دلارام ۲ حمید هیراد و پازل بند
۳۳۱۱۱۸۹۷ دلارام ۳ حمید هیراد و پازل بند
۳۳۱۱۱۸۹۸ دلارام ۴ حمید هیراد و پازل بند

ارسال کد به ۷۵۷۵

همراه اول :

۹۱۷۰۰ دلارام ۴ حمید هیراد وپازل بند
۹۱۶۹۹ دلارام ۳ حمید هیراد وپازل بند
۹۱۶۹۸ دلارام ۲ حمید هیراد وپازل بند
۹۱۶۹۷ دلارام ۱ حمید هیراد وپازل بند

ارسال کد به ۸۹۸۹

———————————————————–

پخش آنلاین :

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

———————————————————–

متن آهنگ :

رد آرام دلم یار دلارام کو آنکه آرام برد از دلم آرام کو
آنکه آرام برد عشق من و جان کو آنکه عاشقش شدم جانان جانان کو
وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون
وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون
من یه حس عاشقانه در تو تو یه عشق جاودانه در من
من بی بال و پرم بدون رویات بی تاج سرم بدون دنیات
من با تو خوشم که بی قرار دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بی قرارتم یار
من با تو خوشم که بی قرار دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بی قرارتم یار
وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون
وای وای وای دل من شده عاشق نگاش وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش
وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

 

 

http://mtn-music.org/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز وای وای از دل من کد پیشواز ایرانسل وای وای دل من کد پیشواز همراه اول وای وای دل من اهنگ پیشواز وای وای دل من کد اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند دلارام کد پیشواز همراه اول دلارام کد اهنگ پیشواز همراه اول عاشق از حمید هیراد کد پیشواز من یه حس عاشقانه در تو کد پیشواز همراه اول دلارام حامد زمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو