loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل پدر راغب کد آهنگ پیشواز جدید مصطفی راغب به نام پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه برای اپراتور ایرانسل + پخش آنلاین Code Pishvaz Irancell Pedar » Ragheb With Play Online

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 شنبه 21 فروردین 1400

کد آهنگ پیشواز ایرانسل پدر راغب

کد آهنگ پیشواز جدید مصطفی راغب به نام پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه برای اپراتور ایرانسل + پخش آنلاین

Code Pishvaz Irancell Pedar » Ragheb With Play Online

کد آهنگ پیشواز پدر راغب ایرانسل

پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

1- کد قطعه اول: 33115758

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

عاشقم ، عاشق آرامش خنده هاتم عاشقم ، عاشق مردونگی تو صداتم
تو هر نفس تکیه گاهی ، فدات بشم من الهی ، تو هر نفس تکیه گاهی ، فدات بشم من الهی

2- کد قطعه دوم: 33115759

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

این کدهای ایرانسل با ارسال به 7575 فعال می شوند.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو