loading...

پیشواز من

آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی غیر معمولی  آهنگ پیشواز همراه اول غیر معمولی از محسن چاوشی آوای انتظار غیر معمولی محسن چاوشی با پخش آنلاین برای دیدن آهنگ پیشواز محسن چاوشی به ادامه م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 243 پنجشنبه 05 تیر 1399

آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی غیر معمولی

 آهنگ پیشواز همراه اول غیر معمولی از محسن چاوشی

آوای انتظار غیر معمولی محسن چاوشی با پخش آنلاین

آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی غیر معمولی

برای دیدن آهنگ پیشواز محسن چاوشی به ادامه مطلب بروید...

30883 غیر معمولی- محسن چاوشی

دوستی ساده ما غیر معمولی شد
نمیدونم اون روز تو وجودم چی شد
نمیدونم چی شد که وجودم لرزید
دل من این حسو از تو زودتر فهمید
تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم
چه دلیلی داره از تو دست بردارم
بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو
هرچی شد از حالا همه چیزش با تو
دیگه دست من نیست بستگی داره به تو
بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری
بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی
عاشق من بمونی منو تنها نذاری

***

 

منبع http://rbt-web.blog.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو