loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز چیه دلم گرفتی,    کد پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتی,    ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1373 چهارشنبه 25 دی 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز چیه دلم گرفتی
,    کد پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتی
,    کداهنگ پیشواز چیه دلم گرفتی
,    کد پیشواز علیرضا فرد
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا فرد
,    kod pishvaz
,   

 

چیه دلم گرفتی

واسه چی داری گریه می کنی

چیه دلم شکستی

واسه کی داری گریه می کنی

چیه دلم غریبی

چی دیدی داری گریه می کنی

میگی گذاشته رفته

اونی که مثل نفس تو بود

میگی دلتو شکسته

اونی که همه‌ ی کس تو بود

میگی دیدی نمونده

پای همه حرفایی که زده بود

دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش

دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش

چیه دلم گرفتی

واسه چی داری گریه می کنی

چیه دلم شکستی

واسه کی داری گریه می کنی

چیه دلم غریبی

چی دیدی داری گریه می کنی

میگی گذاشته رفته

اونی که مثل نفس تو بود

میگی دلتو شکسته

اونی که همه‌ ی کس تو بود

میگی دیدی نمونده

پای همه حرفایی که زده بود

دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش

دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش

 

 

 

 

ـ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتیــــ

IIIIIIIIIIIIIIIIIII ….KOD PISHVAZMAN….IIIIIIIIIIIIIIIIIII

ـIIIIIـ.ــــــــ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتیـــــــــ.ـIIIIIـ

++درخواستی کاربران – پخش بزودی Coming soon++

ـ=ــــ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتیـــــــ=ـ







برچسب ها کد آهنگ پیشواز چیه دلم گرفتی کد پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتی کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم گرفتی کداهنگ پیشواز چیه دلم گرفتی کد پیشواز علیرضا فرد کد پیشواز همراه اول علیرضا فرد kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو