loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زادهKod Pishvaz Hamrah Avall Mohsen Ebrahimzadeh Alaghe Mahsosکد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زادهآهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 جمعه 01 شهریور 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

Kod Pishvaz Hamrah Avall Mohsen Ebrahimzadeh Alaghe Mahsos

کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

تویی تویی که میتونی منو درمونم کنی
تویی که منو میتونی عاشقونه آرومم کنی

کم دیده دلم مثله تو ندیده دلم
عجیب حاله خوشی داره که به تو رسیده دلم

این علاقه فقط واسه ماست با تو دلم رو هواست


گره کور خورده دلم به چشای نازت

بیقراره دلم آروم نداره دلم
تو بزن تا که دله من برقصه به سازت

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم

کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

چجوری تو دلم جا شدی قحطی بود و تو دریا شدی
مسیر عشقمون یه جاده ی دور و درازه

خوشم به خوشیه دلت نمیکنم که ولت
من فقط میفهمم چی میگذره تویه دلت

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه
آخه دلم یه بچه میشه
به تو علاقه ی محسوس دارم

اگه پا بده چشات به این دلم راه بده
یکم تو دلت بهم جا بده
از اوناشم که تو رو دوست دارم



منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من










برچسب ها کد پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده به همراه متن کد پیشواز همراه اول محمد حشمتی Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده سایت پیشواز من کد پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد پیشواز جدید همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آوای انتظار همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز MohaMad Heshmati کد آهنگ پیشواز همراه اول علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده جدید کد پیشواز همراه اول کد پیشواز محمد حشمتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو