loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز بغضم گرفته وقتشه ببارم,    کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی همراه اول,    کد پیشواز بغض ترانه مرتضی پاشایی,    کد پیشواز همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 پنجشنبه 08 آذر 1397


,    کد آهنگ پیشواز بغضم گرفته وقتشه ببارم
,    کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی همراه اول
,    کد پیشواز بغض ترانه مرتضی پاشایی
,    کد پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی یه عمره
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی گریه کن

 

 

کد آوای انتظار همراه اول

آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

به همراه متن آهنگ

مرتضی پاشایی این آهنگ را به بنیامین بهادری تقدیم کرده بود.

Morteza Pashaei – Boghz

آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

 

 

متن آهنگ

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

خدا این حس و حال و دوست ندارم

باز دور پنجره قفس کشیدم ، دوباره عطرت و نفس کشیدم

قلم تو دست من پر از سکوته ، دوباره از ترانه دست کشیدم

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند سالیه

جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگ آدما شکسنه بالمو

این قلب بی قرار و از تو دارم

این حس انتظار و از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هست

من این طناب دار و از تو دارم

اسمت نوشته رو بخار شیشه ، دلی که بی تو باشه دل نمیشه

من موندمو یه سایه توی خونه ، میترسم اونم حتی رفتنی شه

 

http://rbtmusic.ir/mci/63073/

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بغضم گرفته وقتشه ببارم کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی همراه اول کد پیشواز بغض ترانه مرتضی پاشایی کد پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی یه عمره کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی گریه کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو