loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز,    کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی نزدیکای پای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 275 شنبه 16 آذر 1398


,    کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز
,    کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز
,    کد پیشواز نزدیکای پاییز سینا شعبانخانی
,    کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز
,    کد اهنگ پیشواز غروب سینا شعبانخانی
,    کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی رنگ سال
,    کد پیشواز ایرانسل نزدیکای پاییز
,    کد پیشواز عمدا 2
,   

هیچ وقت با جای خالیت سر نکردم باور کن من هرگز باور نکردم ای وای از این عشقای طولانی
تو گفتی رفتی اما من ندیدم من هیچ نشونی از رفتن ندیدم تو هستی اصلا این حرفا نیست

وابستگی یه درد بی درمونه من درد دارم غیر از تو کی میدونه
درمونم کن آخه فقط تو میتونی عزیز دلم

دل دل نکن دل دادم به احساست قربونه اون قلبه پاک حساست
یک کلمه بگو با من می مونی عزیز دلم

تکست آهنگ نزدیکای پاییز سینا شعبانخانی

هوای تو که ابریه میفهمم نزدیکای پاییزه کنارمی کنارتم دست خودم نیست قلبم میریزه
تو تنهایی منم تنها یه فکری کن به حاله ما فقط تو موندی واسم از همه دنیا ای وای

وابستگی یه درد بی درمونه من درد دارم غیر از تو کی میدونه
درمونم کن آخه فقط تو میتونی عزیز دلم

دل دل نکن دل دادم به احساست قربونه اون قلبه پاک حساست
یک کلمه بگو با من می مونی عزیز دلم

 

,    کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز - این کد در اینده منتشر میشه هنوز ساخته نشده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد پیشواز نزدیکای پاییز سینا شعبانخانی کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد اهنگ پیشواز غروب سینا شعبانخانی کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی رنگ سال کد پیشواز ایرانسل نزدیکای پاییز کد پیشواز عمدا 2
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو