loading...

پیشواز من

کد آهنگ احمد صفایی میخواستمت,کد آهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت,کد آهنگ پیشواز,احمد صفایی میخواستمت,کد آهنگهای پیشواز احمد صفایی میخواستمت,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز احمد صفایی میخواستمت,سایت پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

کد آهنگ احمد صفایی میخواستمت,کد آهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت,کد آهنگ پیشواز,احمد صفایی میخواستمت,کد آهنگهای پیشواز احمد صفایی میخواستمت,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز احمد صفایی میخواستمت,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت جدید,کد آهنگ پیشواز جدید احمد صفایی میخواستمت,

واسه من سخته ندیدن تو ولی نمیذارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط زدم هر چی که خاطره از تو بود سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

♫♫♫

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

♫♫♫

واسه من سخته ندیدن تو ولی نمیذارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط زدم هر چی که خاطره از تو بود سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

 

کد اهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت - بزودی

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی می خواستمت1

 

29034        می خواستمت2        احمد صفایی

29033        می خواستمت1        احمد صفایی

http://bia2text.ir







برچسب ها کد آهنگ احمد صفایی میخواستمت کد آهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت کد آهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت کد آهنگهای پیشواز احمد صفایی میخواستمت سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز احمد صفایی میخواستمت سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز احمد صفایی میخواستمت جدید کد آهنگ پیشواز جدید احمد صفایی میخواستمت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو