loading...

پیشواز من

دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی خودت میدونی کهالهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رواگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از مندل بکنی بری از همه تو سری ببین کار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4565 چهارشنبه 01 خرداد 1398

دلم میخواد با تو یه جای دورو که 
نباشه هیشکی خودت میدونی که
الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو
اگه دلت بخواد بری نمیذارم
 اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من
دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه 
یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی 
انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم


غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه 
یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی
 انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

متن آهنگ غمت نباشه از مهراد جم

از تو دور بمونه چشای بد اون نگات 
همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد
نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد ...
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه 
یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی 
انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه 
یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی 
انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

 

http://melotext.ir

 

 

47922 غمت نباشه2 مهراد جم
47921 غمت نباشه1 مهراد جم
47989 غمت نباشه مهراد جم

 







برچسب ها کد آهنگ غمت نباشه از مهراد جم همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز غمت نباشه از مهراد جم همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز غمت نباشه از مهراد جم همراه اول غمت نباشه از مهراد جم همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید غمت نباشه از مهراد جم همراه اول کد آهنگ پیشواز غمت نباشه از مهراد جم همراه اول جدید کد آهنگ پیشواز کد پیشواز غمت نباشه از مهراد جم همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو