loading...

پیشواز من

  گل نازم حلالم کن حالا که سرد و داغونم حالا که میرم از یادت به جرمی که نمیدونم گل نازم حلالم کن اگه چشمات خیانت کرد اگه از دست من دستات به دست دیگه عادت کرد حلالم کن گل نازم اگه راز از تو پوشون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 یکشنبه 19 آبان 1398

 

گل نازم حلالم کن حالا که سرد و داغونم
حالا که میرم از یادت به جرمی که نمیدونم
گل نازم حلالم کن اگه چشمات خیانت کرد
اگه از دست من دستات به دست دیگه عادت کرد
حلالم کن گل نازم اگه راز از تو پوشوندم
اگه هرگز نمیخواستم بفهمی عاشقت بودم
گل نازم نمیدونم کجای قصه هات بودم
نمیدونم به چه جرمی دلیل گریه هات بودم
حلالم کن گل نازم اگه گفتم ازت سیرم
اگه هرگز نمیخواستم بفهمی بی تو میمیرم
گل نازم حلالم کن حالا که سرد و داغونم
حالا که میرم از یادت به جرمی که نمیدونم

 

 

mybia4music.com

گل نازم حلالم کن اگه چشمات خیانت کرد
اگه از دست من دستات به دست دیگه عادت کرد
حلالم کن گل نازم اگه راز از تو پوشوندم
اگه هرگز نمیخواستم بفهمی عاشقت بودم
حلالم کن گل نازم اگه گفتم ازت سیرم
اگه هرگز نمیخواستم بفهمی بی تو میمیرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر

حلالم کن

 

 

 

ناصر صدر ایرانسل

 

۴۴۱۸۷۱۹

 

۵۰۰۰ ریال

 

۳۰روز  -----------------------------------------

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر حلالم کن پخش انلاین کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر حلالم کن کد آهنگ پیشواز کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر حلالم کن جدید Kod Pishvaz Irancell Naser sadr Naser sadr کد پیشواز ایرانسل ناصر صدر حلالم کن کد پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر حلالم کن کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر حلالم کن کد پیشواز جدید کد پیشواز ناصر صدر کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر حلالم کن کد آهنگ پیشواز ناصر صدر کد پیشواز ناصر صدر ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر حلالم کن پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو