loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد جدید,ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,کد آهنگ ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 205 جمعه 17 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد جدید,ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,کد آهنگ ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد,کد آهنگ پیشواز جدید,

کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد

 

 

یک آن ای جان کم نشدی در یادم شادم زان دم که بی هوا دل دادم
جان جانان آه ای پریزاد من عشقت عمریست رسیده به داد من
زیبای دلخواه ای خوب همراه غرق توست بود و نبود من
جان به قربان آن دو چشمان مهربانت ای وجود من

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : محسن شیرالی ♪♪♫♫♪♪♯
تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه
تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه
تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه
تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه

 

کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد


یک آن در جان غیر تورا ندیده ام افتان خیزان به دام تو رسیده ام
جان جانان غرور خود شکسته ام هر روز هر شب به پای تو نشسته ام
زیبای دلخواه ای خوب همراه غرق توست بود و نبود من
جان به قربان آن دو چشمان مهربانت ای وجود من

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : معین راهبر ♪♪♫♫♪♪♯
تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه
تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه
تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه
تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه

https://upmusics.com

 

 

کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد

پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد جدید ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد کد آهنگ ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش پریزاد کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو