loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز برگرد دوباره مسعود صادقلو,    کد پیشواز ایرانسل برگرد دوباره مسعود صادقلو,    کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 825 شنبه 11 آبان 1398


,    کد آهنگ پیشواز برگرد دوباره مسعود صادقلو
,    کد پیشواز ایرانسل برگرد دوباره مسعود صادقلو
,    کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود صادقلو برگرد دوباره
,    کد پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره
,    کد پیشواز برگرد دوباره صادقلو
,    آهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره
,    کد اهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره همراه اول
,    اوای انتظار مسعود صادقلو برگرد دوباره
,   

 

چه شبایی که زدم قدم پیاده چه تنها بودم هر شب شاید بیادش
به یادش میفتم هر شب غمگینو خسته کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

تکست آهنگ برگرد دوباره مسعود صادقلو

من عشقو با تو تجربه کردم همنفسم تو بودی دورت بگردم
حرف دلمو با تو همیشه گفته بودم اما همیشه تنهام گفتی برنمیگردم , گفتی برنمیگردم

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

 

,    کد آهنگ پیشواز برگرد دوباره مسعود صادقلو ایرانسل - هنوز ساخته نشده

 

جهت اطلاع رسانی=درخواستی

,    کد آهنگ پیشواز برگرد دوباره مسعود صادقلو همراه اول - هنوز ساخته نشده

 

جهت اطلاع رسانی=درخواستی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز برگرد دوباره مسعود صادقلو کد پیشواز ایرانسل برگرد دوباره مسعود صادقلو کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود صادقلو برگرد دوباره کد پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره کد پیشواز برگرد دوباره صادقلو آهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره کد اهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره همراه اول اوای انتظار مسعود صادقلو برگرد دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو