loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز حبیب همراه اول,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر حبیب محبیان,    کد پیشواز همراه اول حبیب خرچنگ های مردابی, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 870 چهارشنبه 08 خرداد 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز حبیب همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر حبیب محبیان
,    کد پیشواز همراه اول حبیب خرچنگ های مردابی
,    کد آهنگ پیشواز حبیب خرچنگ های مردابی
,    کد پیشواز همراه اول من مرد تنهای شبم
,    کد آوای انتظار حبیب همراه اول
,    کد پیشواز حبیب خرچنگ های مردابی
,    آهنگ پیشواز همراه اول حبیب محکوم
,    آهنگ پیشواز صلوات همراه اول
,   

 

مادر .. بی تو تنها و غریبم

اتاق خالی ام بی تو چه سرده

مادر

مادر خوب و قشنگم

بدون تو دل من پر درده

فضای خونه بی بوی تو هیچه

صدای تو هنوز اینجا می پیچه

مادر … مادر

هنوزم تو دلم

تموم قصه هات

جوونه

خاله سوسکه دیگه

شعر آشتی مثه

قدیما نمی خونه

مادر …

مادر

شبا باصدای

لالایی های تو خوابیدم

لالایی

مادرم

حالا نوبت توست

تو بخواب امیدم

مادر … مادر

 

http://temenna.blogfa.com/post/2565

 

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر حبیب محبیان

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حبیب همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر حبیب محبیان کد پیشواز همراه اول حبیب خرچنگ های مردابی کد آهنگ پیشواز حبیب خرچنگ های مردابی کد پیشواز همراه اول من مرد تنهای شبم کد آوای انتظار حبیب همراه اول کد پیشواز حبیب خرچنگ های مردابی آهنگ پیشواز همراه اول حبیب محکوم آهنگ پیشواز صلوات همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو