loading...

پیشواز من

Code Pishvaz Irancell Shaparak » Farzad Farokh With Play Online تا تو را دیدم و آنی دلم را به دلت باختم چه رویاهایی که با نگاهت در سرم ساختم من کویری خشک و سوزان تو باران شدی در قلبم و جان دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

Code Pishvaz Irancell Shaparak » Farzad Farokh With Play Online

کد آهنگ پیشواز شاپرک فرزاد فرخ ایرانسل

تا تو را دیدم و آنی دلم را به دلت باختم
چه رویاهایی که با نگاهت در سرم ساختم
من کویری خشک و سوزان تو باران شدی در قلبم و جان دادی
خوشحالم ای پری رو مرا در خانه قلبت جا دادی

1- کد قطعه اول: 33115776

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

آره این بود ماجرا دل بردی بی چون و چرا
به لکنت افتادم من تا دیدم تو را
زل زدی در چشم من عشق رسید از تو به من
پیله کردی دور قلبم مجنون کردی مرا

2- کد قطعه دوم: 33115777

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان
مرا به صرف عشق کردی تو مهمان
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان

3- کد قطعه سوم: 33115778

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای فعال سازی پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ شاپرک کد قطعه را به 7575 پیامک کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو