loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل امضا سهراب پاکزادKod pishvaz irancell Sohrab Pakzad Emzaکد آهنگ پیشواز ایرانسل امضا سهراب پاکزادمتن آهنگ امضا سهراب پاکزادبزن از اون حرفا من با تو کنار دریا صبحتوو موهات باد بزن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 763 چهارشنبه 26 آذر 1399




کد آهنگ پیشواز ایرانسل امضا سهراب پاکزاد

Kod pishvaz irancell Sohrab Pakzad Emza

کد آهنگ پیشواز ایرانسل امضا سهراب پاکزاد

متن آهنگ امضا سهراب پاکزاد

بزن از اون حرفا من با تو کنار دریا صبح
توو موهات باد بزنه باز یه ذره رو شونم خوابت ببره

بذار دلت واسه خودم باشه گلم هر وقت
دلت گرفت واسه تو من گل بیارم هر شب

بذار دلم توو بغلت جون بگیره پاشه
بذار سند قلب من واسه تو امضا شه

تو بمونی یا نمونی دلم از دست رفت
تو قشنگ دل میبری از روی عمد از قصد

تو بشین نگاه کن که چجوری میشم پیرت
خوب نشسته وسط قلب من اون تیرت

تو بمونی یا نمونی دلم از دست رفت
تو قشنگ دل میبری از روی عمد از قصد

تو بشین نگاه کن که چجوری میشم پیرت
خوب نشسته وسط قلب من اون تیرت

متن آهنگ امضا سهراب پاکزاد

به همه میگم زندگیمه
مگه غیر اینه که چشام ببینه تورو

دلم هُری پایین میریزه
میدونی غلیظه بهت عشقی که دادم

بگو توی گوشم یواش اسمتو
خالی کن حستو آروم شی

کی مث من آخر شبا
لوست میکنه تورو پا گوشی

تو بمونی یا نمونی دلم از دست رفت
تو قشنگ دل میبری از روی عمد از قصد

تو بشین نگاه کن که چجوری میشم پیرت
خوب نشسته وسط قلب من اون تیرت

تو بمونی یا نمونی دلم از دست رفت
تو قشنگ دل میبری از روی عمد از قصد

تو بشین نگاه کن که چجوری میشم پیرت
خوب نشسته وسط قلب من اون تیرت




کد پیشواز - بزودی پس از انتشار درج می شود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو