loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز همراه اول امید علومی عشق من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امید علومی عشق من,کد پیشواز همراه اول امید علومی عشق من,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 سه شنبه 10 اردیبهشت 1398

کد آهنگهای پیشواز همراه اول امید علومی عشق من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امید علومی عشق من,کد پیشواز همراه اول امید علومی عشق من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول امید علومی عشق من,همراه اول امید علومی عشق من,سایت آهنگ پیشواز,

کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من
 
 
 

درگیر یه عشق جدید شدی اینو خوب میدونم
با این که پس زدی منو برای چشمات میخونم
تو شکستی قلبمو خودت اینو خوب میدونی
بگو گناه من چی بود فقط نگو نمیدونی

هیس یه لحظه نگام بکن دل تو دلم نیست
رفتی اشتباه من بود میدونم شبیه من واسه تو کم نیست
هیس یه لحظه نگام بکن چشام شدن خیس
رفتی اشتباه من بود میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

♫♫♫

هیس سکوت کن فقط نگو دلت پیش کیه
برای نابودی من یه لحظه بی تو کافیه
یه معمای بزرگ توی دنیای منی
خدا گناه من چی بود چرا حرف نمیزنی

هیس یه لحظه نگام بکن دل تو دلم نیست
رفتی اشتباه من بود میدونم شبیه من واسه تو کم نیست
هیس یه لحظه نگام بکن چشام شدن خیس
رفتی اشتباه من بود میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من - بزودی

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

 

https://www.texahang.org







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز همراه اول امید علومی عشق من کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امید علومی عشق من کد پیشواز همراه اول امید علومی عشق من کد آهنگ پیشواز همراه اول امید علومی عشق من سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول امید علومی عشق من همراه اول امید علومی عشق من سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو