loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز صبحت بخیر آقای من,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد زمانی پخش آنلاین,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی پخش آنلاین,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 261 چهارشنبه 27 شهریور 1398



,    کد آهنگ پیشواز صبحت بخیر آقای من
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد زمانی پخش آنلاین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی پخش آنلاین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی دلتنگ
,    آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی آخرین قدم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول بی بی بی حرم
,    کد پیشواز ناحله الجسم حامد زمانی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول نشون به اون نشونه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی و عبدالرضا هلالی امام حسین

,   

https://www.musicbazz.ir/

 

صبحت بخیر آقای من آقای دلتنگی

صبحت بخیر آقای من آقای تنهایی

من دور افتادم ازت اما تو نزدیکی

امروزمو با تو شروع کردم که اینجایی

گنــاه مـن به انتـظــار تــو نشستنــه

نشستــه عاشقــی گناهه عشق رفتنه

اگر که دلخوشی به من، گناه از تو نیست

اگــرکـه خیســه چشم تـو ، گنــاه از منه

| صبح امید ۳
کد پیشواز: 89336







برچسب ها کد آهنگ پیشواز صبحت بخیر آقای من کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد زمانی پخش آنلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی پخش آنلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی دلتنگ آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی آخرین قدم کد آهنگ پیشواز همراه اول بی بی بی حرم کد پیشواز ناحله الجسم حامد زمانی کد آهنگ پیشواز همراه اول نشون به اون نشونه کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی و عبدالرضا هلالی امام حسین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو