loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولتkod pishvaz - Mohsen Dovlat Delam Roshaneکد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولتترانه و شعر آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولتشب و روز فکرتم عشقم هر لحظهاسمتو تا میاد قلبم می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 575 سه شنبه 10 دی 1398


کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت

kod pishvaz - Mohsen Dovlat Delam Roshane

کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت

ترانه و شعر آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت

شب و روز فکرتم عشقم هر لحظه
اسمتو تا میاد قلبم میلرزه

شب و روز توی فکر منی وصله
به تو نفسم پرت توعه حواسم

تو فقط دل بده هر چی شد با من


تو واسم بهتری از همه قطعا

جای تو توی قلب منه میرسیم
به هم حتما من دلم روشنه

همیشه گفتم و میگم کسی مثل تو نیست واسم
تورو واسه خودت میخوام عشقم

تو باورم کتی بسه تا هر جا که بخوای هستم
فقط بگو کجا میام عشقم

همیشه گفتم و میگم کسی مثل تو نیست واسم
تورو واسه خودت میخوام عشقم

تکست آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت

تو باورم کتی بسه تا هر جا که
بخوای هستم فقط بگو کجا میام عشقم

میمیرم از خوشی من تو فقط نگام کن
میگردم دورت عشقم تو فقط صدام کن

جادو کرده چشمات دنیامو میدونم
قول دادم با تو باشمف باشم میمونم

همیشه گفتم و میگم کسی مثل تو نیست
واسم تورو واسه خودت میخوام عشقم

تو باورم کتی بسه تا هر جا که
بخوای هستم فقط بگو کجا میام عشقم

همیشه گفتم و میگم کسی مثل تو نیست واسم
تورو واسه خودت میخوام عشقم


 

 

% کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت%

# همراه اولیرانسل# کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت# بزودی + فعلا ساخته نشده*جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده*







برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم روشنه محسن دولت کد آوای انتظار دلم روشنه محسن دولت کد آهنگ پیشواز جدید دلم روشنه محسن دولت کد پیشواز همراه اول Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت جدید کد آوای انتظار دلم روشنه محسن دولت پخش انلاین کد پیشواز جدید دلم روشنه محسن دولت کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت ایرانسل کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت همراه اول کد آهنگ پیشواز دلم روشنه محسن دولت پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم روشنه محسن دولت Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز دلم روشنه محسن دولت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو