loading...

پیشواز من

X کد پیشواز ایرانسل X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم جدید X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول دردسرهای عظیم X کد پیشواز همراه اول

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 دوشنبه 30 دی 1398
X کد پیشواز ایرانسل X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم جدید X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول دردسرهای عظیم X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز جدید - دردسرهای عظیم X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم همراه اول X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم پخش انلاین X کد آوای انتظار دردسرهای عظیم پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز دردسرهای عظیم X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز ایرانسل دردسرهای عظیم X کد آوای انتظار دردسرهای عظیم X کد آهنگ پیشواز جدید دردسرهای عظیم X کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم X Kod Pishvaz Irancell

متن آهنگ دردسرهای عظیم میثم ابراهیمی

یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
با گریه هام میاد غمامو حل کنه نزدیک میشه تا منو بغل کنه
از آسمون شهر خیلی پایین تره درو که واکنم خدا پشت دره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره

دانلود آهنگ تیتراژ دردسرهای عظیم میثم ابراهیم

نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز
نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز
چشمام و بستم از کنارش رد شدم چشماش و بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمی گذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره

http://tabamusic.com/

 

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول دردسرهای عظیم

کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی

برای دیدن  کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به ادامه مطلب بروید...

کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دردسرهای عظیم

76469 چشمامو بستم

76470 چشمامو بستم2

76471 چشمامو بستم3



http://rbt-web.blog.ir/







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم جدید کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول دردسرهای عظیم کد پیشواز همراه اول کد پیشواز جدید دردسرهای عظیم کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم همراه اول کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم پخش انلاین کد آوای انتظار دردسرهای عظیم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد پیشواز دردسرهای عظیم Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز ایرانسل دردسرهای عظیم کد آوای انتظار دردسرهای عظیم کد آهنگ پیشواز جدید دردسرهای عظیم کد آهنگ پیشواز دردسرهای عظیم Kod Pishvaz Irancell
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو