loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی  جدید,همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 دوشنبه 15 بهمن 1397

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی  جدید,همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,کد آهنگ همراه اول رامین بی باک دلتنگی ,pishvazman.rozblog.com,

نیستی تو و کار دله من تمومه باور ندارم با تنهاییام نمیسازم نمیشه طاقت بیارم
نیستی تو و زندگی من پاشیده از این همه غم سخته واسم بی تو باشم نمیتونم عشقم

یه حسی مثله دلتنگی همه قلبم رو میگیره هوای خونه اینروزا بی تو خیلی دلگیره
نمیشه بی تو آرومشم تو که نیستی چقد سخته داره میمیره اونکه گفت کنارت خیلی خوشبخته

تکست آهنگ دلتنگی رامین بی باک

دوری نذاشت خاطره ی تو بمیره هرگز تو دلم این خیابونا بی تو شبا با فکرت قدم میزنم
نیستی تو و زندگیه من پاشیده از این همه غم سخته واسم بی تو باشم نمیتونم عشقم

یه حسی مثله دلتنگی همه قلبم رو میگیره هوای خونه اینروزا بی تو خیلی دلگیره
نمیشه بی تو آرومشم تو که نیستی چقد سخته داره میمیره اونکه گفت کنارت خیلی خوشبخته

http://www.faratext.com

کد پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی

 

.... ]بزودی[....







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی کد پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی جدید همراه اول رامین بی باک دلتنگی کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول رامین بی باک دلتنگی کد آهنگ همراه اول رامین بی باک دلتنگی pishvazman.rozblog.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو