loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا نکند حمید هیرادLyrics Music & Kod pishvaz Hamid Hiraad Khoda Nakonadکد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا نکند حمید هیرادمتن و تکست آهنگ خدا نکند حمید هیرادسکوت سرد خانه و بی تابی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 741 چهارشنبه 24 دی 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا نکند حمید هیراد

Lyrics Music & Kod pishvaz Hamid Hiraad Khoda Nakonad

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا نکند حمید هیراد

متن و تکست آهنگ خدا نکند حمید هیراد

سکوت سرد خانه و بی تابی شبانه و
یک دل پر بهانه و باران و حسرت

شکست عاشقانه و حال من دیوانه و
بی رحمی زمانه و باران و حسرت

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

تکست آهنگ خدا نکند حمید هیراد

خدا نکند یادت بیارد خدا نکند قلبت بخواهد
مرا هر زمان هر جا ببیند خدا نکند عشقت بمیرد عشقت بمیرد

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی

کد بزودی








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو