loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل آهنگ عاشق نشدی شاهین بنانKod Ahang Pishvaz - Irancell Shahin Banan Ashegh Nashodiکد پیشواز ایرانسل آهنگ عاشق نشدی شاهین بنانآهنگ پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنانساز دلم کوکه برات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 335 یکشنبه 03 شهریور 1398

کد پیشواز ایرانسل آهنگ عاشق نشدی شاهین بنان

Kod Ahang Pishvaz - Irancell Shahin Banan Ashegh Nashodi

کد پیشواز ایرانسل آهنگ عاشق نشدی شاهین بنان

آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان

ساز دلم کوکه برات لک زده دل واسه صدات
یکی باش واسه کسی که یکیه برات

به سینه سنگتو زدم به جونت میخورم قسم
نمیذارم یه تارم از موهات بشه کم

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حالِ عجیب و غریبیِ عشق
















عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حاله عجیب و غریبیه عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی

ای عشق ای عشق

کد پیشواز ایرانسل آهنگ عاشق نشدی شاهین بنان

امشب به سرم زد دیوونه بشم
گفتم که خبردار شن مردم شهر

با من بمون عشقم سایه ات نشه کم
تا هر چی نفس هست باشیم پیشه هم من عاشقتم

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حاله عجیب و غریبیه عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حاله عجیب و غریبیه عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی


منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من








برچسب ها کد پیشواز کد پیشواز جدید ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان کد پیشواز جدید 98 کد آوای انتظار ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان کد آوای انتظار ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان جدید کد پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان به همراه متن کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق نشدی شاهین بنان پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو