loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل فازت عجیبه مسیحKod Pishvaz Masih Faazet Ajibeکد پیشواز ایرانسل فازت عجیبه مسیحترانه و شعر آهنگ فازت عجیبه مسیحنذار سر به سر دل در به دراز همه خسته ترمیکنی دست به سر هی منوبی تو بد می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 پنجشنبه 16 مرداد 1399


کد پیشواز ایرانسل فازت عجیبه مسیح

Kod Pishvaz Masih Faazet Ajibe

کد پیشواز ایرانسل فازت عجیبه مسیح

ترانه و شعر آهنگ فازت عجیبه مسیح

نذار سر به سر دل در به در
از همه خسته تر

میکنی دست به سر هی منو
بی تو بد میگذره نرو چیزی کم نذاشتم هی

نه نه دست به سرم نکن
خسته ترم از تو من نمیگذرم هی

بگو بی من خوش میگذره
نمیرم از دورو برت اینجا جای منه حیف

فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت

تو فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت

تکست آهنگ فازت عجیبه مسیح

منو کشت این فاصله چجور کنم ثابت بهت
بی خیال شو تو وا بده

بگو چی شده باعثش
چرا سرد شد این رابطه جوابمو بده

نه نه تنهاترم نکن نمیگذرم
از تو من عاشقترم هی

بگو بی من خوش میگذره
نمیرم از دورو برت اینجا جای منه حیف

فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت

فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت



کد ... بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو