loading...

پیشواز من

♫♫ تو هستی همه عشق منتموم بود و نبود منبه یاد خاطره هامونبیا و قلبمو نشکنبیا که من توی تنهاییندارم امروز و فرداییتا تو نیای پیش مننمیخوام دیگه دنیاییولم نکن توی تنهاییولم نکن توی تنهاییبیا که بی تو دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 874 شنبه 03 خرداد 1399

♫♫ تو هستی همه عشق من
تموم بود و نبود من
به یاد خاطره هامون
بیا و قلبمو نشکن
بیا که من توی تنهایی
ندارم امروز و فردایی
تا تو نیای پیش من
نمیخوام دیگه دنیایی
ولم نکن توی تنهایی


ولم نکن توی تنهایی
بیا که بی تو دلم خونه
کم داره تو رو این خونه
بیا که خورده قسم قلبم
که دیگه قدرتو میدونه
تو رفتیو همه احساسم
شکسته شد توی تنهایی
کجایی ببینی پشت سرم
میزنند بی تو چه حرفهایی
بیا که غرور قلب من
شکسته شد توی تنهایی
بیا که غرور قلب من
شکسته شد توی تنهایی
تا تو نیای پیش من
نمیخوام دیگه دنیایی
ولم نکن توی تنهایی
ولم نکن توی تنهایی
تو هستی همه عشق من
تموم بود و نبود من
به یاد خاطره هامون
بیا و قلبمو نشکن
بیا که من توی تنهایی
ندارم امروز و فردایی
تا تو نیای پیش من
نمیخوام دیگه دنیایی
ولم نکن توی تنهایی
ولم نکن توی تنهایی
ولم نکن توی تنهایی

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان تنهایی

30493   تنهایی     حامد پهلان







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حامد پهلان تنهایی همراه اول کد آهنگ پیشواز حامد پهلان تنهایی رایتل کد پیشواز حامد پهلان تنهایی کد پیشواز ایرانسل کد آوای انتظار حامد پهلان تنهایی کد آوای انتظار حامد پهلان تنهایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان تنهایی ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز حامد پهلان تنهایی برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان تنهایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان تنهایی کد آهنگ پیشواز رایتل حامد پهلان تنهایی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز حامد پهلان تنهایی کد آهنگ پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان تنهایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو