loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرون افشار زلزله زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم که در قفس چشم تو پر میزنمشلاق نگاهت نزنی بر تنم تو باشو ببین از همه دل میکنمزلزله میکنی در قلب آرام من این همه سعی نکن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 577 یکشنبه 20 بهمن 1398



کد آهنگ پیشواز همراه اول آرون افشار زلزله

 

زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم که در قفس چشم تو پر میزنم
شلاق نگاهت نزنی بر تنم تو باشو ببین از همه دل میکنم
زلزله میکنی در قلب آرام من این همه سعی نکن افتاده ای در دام من
از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

 

دلدار من لذت نبر از این همه آزار من به بد کسی افتاده سر و کار من


تا روی دل عاشق بیمار من از خود نرهان قلب گرفتار من
زلزله میکنی در قلب آرام من این همه سعی نکن افتاده ای در دام من
از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی





این کد پیشواز هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت درج میشه با تشکر مدیر سایت پیشواز من

منبع متن نسل موزیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آرون افشار زلزله ایرانسل کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز آرون افشار زلزله کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرون افشار زلزله Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار آرون افشار زلزله پخش انلاین کد آهنگ پیشواز جدید آرون افشار زلزله کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز آرون افشار زلزله پخش انلاین کد پیشواز جدید آرون افشار زلزله کد آهنگ پیشواز آرون افشار زلزله جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول آرون افشار زلزله کد آهنگ پیشواز آرون افشار زلزله همراه اول کد آوای انتظار آرون افشار زلزله کد پیشواز همراه اول کد پیشواز آرون افشار زلزله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو