loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز میلاد کیانی عذابم نده,    کد پیشواز ایرانسل علیشمس عذابم نده,    کد پیشواز عذابم نده علیشمس,    کد پیشواز همراه اول علیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1866 دوشنبه 02 دی 1398


,    کد اهنگ پیشواز میلاد کیانی عذابم نده
,    کد پیشواز ایرانسل علیشمس عذابم نده
,    کد پیشواز عذابم نده علیشمس
,    کد پیشواز همراه اول علیشمس عذابم نده
,    کد آهنگ پیشواز عذابم نده از علیشمس
,    کد اهنگ پیشواز عذابم نده
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیشمس عذابم نده
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول عذابم نده
,    کد پیشواز میلاد کیانی زندگی کن
,    کد آهنگ پیشواز
,   

ترانه و شعر آهنگ عذابم نده علیشمس و میلاد کیانی

همین جوریش یه شهر باهام بده تو سمته من باش عذابم نده
بی تو کاش این ساعت نره که کل سال با تو واسم کمه

همین جوریش یه شهر باهام بده تو سمته من باش عذابم نده
چشم به راه طاقت کمه اون بی تو ترسید و باخت از همه

نمیبینی وابستته ای دیوونه ماتم زده نمیبینی حالم بده منو به تنهایی باز عادت نده
چرا گذشته آب از سرت دلم تنگه صدا خندته

نمیبینی وابستته ای دیوونه ماتم زده نمیبینی حالم بده منو به تنهایی باز عادت نده
چرا گذشته آب از سرت دلم تنگه صدا خندته

تکست آهنگ عذابم نده علیشمس و میلاد کیانی

آره واقعا بده نده این دیوونه هنوزم وابستته بد منو به اینجا عادت نده نه
آرزو میکنم واست منه بد باز از ته قلب که زندگیت راحت تر بگذره

بگو حرف راست دروغ نه هنوز صدا خنده هات تو گوشمه
دنباله رد پات تو روز من حتی خورشید هست که باز غروب کرد

خواستم همیشه خوبتو هیچی نیست علی بدونه تو
میشه یعنی یه روز منو تو بشیم از غریبه دور هیشکی نشه حرفمون

نمیبینی وابستته ای دیوونه ماتم زده نمیبینی حالم بده منو به تنهایی باز عادت نده
چرا گذشته آب از سرت دلم تنگه صدا خندته

اگه بعد چند وقت بهم زنگم زدی بازم بهت میگه برگرد عزیزم خواستیم همدیگه رو از دست ندیم
شاید الان واست هر چند غریبم خط کشیدی دور منو آروم نکشدینش از تو بهترون

شدم یه خله روانی که تویه تاریکی یه شعله برامی

همین جوریش یه شهر باهام بده تو سمته من باش عذابم نده
بی تو کاش این ساعت نره که کل سال با تو واسم کمه

همین جوریش یه شهر باهام بده تو سمته من باش عذابم نده

 

 

,    کد اهنگ پیشواز میلاد کیانی عذابم نده - فعلا منتشر نشده - جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده --- دیگر کد های میلاد کیانی در ادامه

31790

مادر

میلاد کیانی

31789

من و تو

میلاد کیانی

31788

شرمندگی

میلاد کیانی

31787

خودت خواستی

میلاد کیانی

31786

داره دیر می شه

میلاد کیانی

31785

چشم و دلم روشنه

میلاد کیانی

31784

یه جور دیگه

میلاد کیانی

31783

دلم واسه خودم می سوزه

میلاد کیانی

31782

تنهام

میلاد کیانی

31781

بی تو سخته

میلاد کیانی

31780

چقدر مونده

میلاد کیانی

31779

ایستگاه آخر

میلاد کیانی

31778

درسته

میلاد کیانی

31777

دو راهی

میلاد کیانی

31776

دنیاروواسه تو میخوام

میلاد کیانی

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز میلاد کیانی عذابم نده کد پیشواز ایرانسل علیشمس عذابم نده کد پیشواز عذابم نده علیشمس کد پیشواز همراه اول علیشمس عذابم نده کد آهنگ پیشواز عذابم نده از علیشمس کد اهنگ پیشواز عذابم نده کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیشمس عذابم نده کد اهنگ پیشواز همراه اول عذابم نده کد پیشواز میلاد کیانی زندگی کن کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو