loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز جدید X کد پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X کد آهنگ حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز X سایت پیشواز من X کد آهنگ پیشواز ح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4990 سه شنبه 14 خرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز جدید X کد پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X کد آهنگ حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز X سایت پیشواز من X کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل جدید X کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X سایت آهنگ پیشواز X کد آهنگهای پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز جدید حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول جدید X کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول X حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول X کد پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول X کد آهنگ پیشواز جدید حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول X کد آهنگ حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول X کد آهنگهای پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول

 

های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم

های ننه قلیون چاق کن های ننه چایی دم کن

های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم

های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد 

های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد 

های ننه من مسافرم های ننه نگذار تا برم

ننه دارن منو میبرن جلشو بگیر منو نبرن

ننه دارن منو میبرن جلشو بگیر منو نبرن

 

با توجه به جستجوی انجام شده از سوی مدیر سایت پیشواز من هنوز برای این خواننده یعنی حسین عامری یکی از خواننده های محلی پیشوازی ساخته نشده – نه برای همراه اول و نه برای ایرانسل . پس از انتشار کد آهنگ پیشواز های حسین عامری در سایت درج میکنیم این مطلب جهت اگاهی و اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده پیشواز منتشر شده با تشکر از همه ...


های ننه من مسافرم گریه نکن پشت سرم

بلال بلال بلال ای بلالم

بلال بلال بلال ای بلالم

مادر خدافظ بکن ای حلالم

مادر مو رفتم از پیش شما

مادر مو رفتم از پیش شما

مادر خدافظ بکن ای حلالم

 

کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم  - بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل کد آهنگ حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل جدید کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید حسین عامری های ننه من مسافرم ایرانسل کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول جدید کد آهنگ پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول کد پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول کد آهنگ حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول کد آهنگهای پیشواز حسین عامری های ننه من مسافرم همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو