loading...

پیشواز من

من و تو تو و من حرفه تو رو دوست دارم رویه نقطه ضعف تو باشه دست نمیذارم هی میگم بمون و نرو طاقتم داره تاق میشه ولی باز نمیگی دوست دارم به همین یه حرفه من تو چه وسواسی داری نمیاد بهت ولی دله حساسی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 جمعه 26 مهر 1398

من و تو تو و من حرفه تو رو دوست دارم

رویه نقطه ضعف تو باشه دست نمیذارم

هی میگم بمون و نرو طاقتم داره تاق میشه

ولی باز نمیگی دوست دارم

به همین یه حرفه من تو چه وسواسی داری

نمیاد بهت ولی دله حساسی داری

آخه من چجوری دلتو راضی کنم

نگو نه نمیشه نمیخوام ولت کنم

 

 

 

تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من

دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

♫♫♫

♫♫♫

من که دیوونم منو میشناسی

من و کشتی تو خیلی حساسی

تو که هر کاری کنی میمونم

من و از عشقت تو نترسونم

تو نترسونم

تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من

دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من

دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز من و تو از سامان جلیلی

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 

poemcity.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز من و تو از سامان جلیلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی بارون کد پیشواز ایرانسل سامان جلیلی بارون کد پیشواز ایرانسل سامان جلیلی خوشبختی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی پخش انلاین کد پیشواز سامان جلیلی بارون کد پیشواز ایرانسل سامان جلیلی لجباز کد پیشواز سامان جلیلی ایرانسل کد پیشواز ایرانسل سامان جلیلی یکی به دو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو