loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول کادوی تولد مرتضی سرمدیKod Pishvaz Morteza Sarmadi Kadoye Tavalodکد آوای انتظار همراه اول کادوی تولد مرتضی سرمدیترانه و شعر آهنگ کادوی تولد مرتضی سرمدیمن که باورم نمیشه بهم هیچ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 سه شنبه 14 مرداد 1399




کد آوای انتظار همراه اول کادوی تولد مرتضی سرمدی

Kod Pishvaz Morteza Sarmadi Kadoye Tavalod

کد آوای انتظار همراه اول کادوی تولد مرتضی سرمدی

ترانه و شعر آهنگ کادوی تولد مرتضی سرمدی

من که باورم نمیشه بهم هیچ حسی نداری
فکرشم نکرده بودم تو نسازی کم بیاری

رفتی و شبا رفیقم بی کسی و دود و دم شد
رفتن تو از کنارم کادوی تولدم شد

دردات به جونم بدون تو نه نمیتونم
نباشی بی تو من یه دیوونم بگو کجایی

دلتنگی هر شب منو به جنون میکشونه
عاشقته این مرده دیوونه بگو کجایی

تکست آهنگ کادوی تولد مرتضی سرمدی

رسم عاشقی همینه غم و درد و بی وفایی
گفته بودی بر میگردی بگو یک ساله کجایی

توی این اتاق دلگیر نیستی و حالم خرابه
زندگی واسم عزیزم تو نبودنت عذابه

دردات به جونم بدون تو نه نمیتونم
نباشی بی تو من یه دیوونم بگو کجایی

دلتنگی هر شب منو به جنون میکشونه
عاشقته این مرده دیوونه بگو کجایی


کد ... بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو