loading...

پیشواز من

کد پیشواز مادر نیک فرجام,کد پیشواز ایرانسل مادر رضا نیک فرجام,کد پیشواز همراه اول مادر رضا نیک فرجام,کد آهنگ پیشواز مادر پرستار دلم ایرانسل,کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول,کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 227 سه شنبه 19 تیر 1397

کد پیشواز مادر نیک فرجام
,
کد پیشواز ایرانسل مادر رضا نیک فرجام
,
کد پیشواز همراه اول مادر رضا نیک فرجام
,
کد آهنگ پیشواز مادر پرستار دلم ایرانسل
,
کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول
,
کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام پدر
,
کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی مادر
,
کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف
,
کد اوای انتظار مادر

کد آوای انتظار همراه اول رضا نیک فرجام مادر

کد آهنگ پیشواز مادر رضا نیک فرجام برای همراه اول

به همراه پخش آنلاین پیشواز

کد آوای انتظار همراه اول رضا نیک فرجام مادر

برای مشاهده کد به ادامه مطلب بروید.

برای فعالسازی ارسال کد پیشواز به شماره ۸۹۸۹ به صورت پیامک.

کد آوای انتظار همراه اول رضا نیک فرجام مادر

رضا نیکفرجام

آهنگ مادر کد : ۸۱۰۷۲

توضیحات : این آهنگ در مرداد ماه ۹۵ جز پرطرفدارترین آهنگ های پیشواز همراه اول بوده است.

متن این آهنگ پیشواز :

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
سلطان غم ، چشم و چراغم مادر
تنها گل گلزار باغم مادر
بعد از خدا تنها امیدم مادر
من با دعایت روسفیدم مادر
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

https://pishvazyab.com/516/%DA%A9%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1/







برچسب ها کد پیشواز مادر نیک فرجام کد پیشواز ایرانسل مادر رضا نیک فرجام کد پیشواز همراه اول مادر رضا نیک فرجام کد آهنگ پیشواز مادر پرستار دلم ایرانسل کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام پدر کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی مادر کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف کد اوای انتظار مادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو