loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول مثل یلداهای قبل رضا صادقی در این ساعت برای شما کد آهنگ پیشواز همراه اول نیستی اما مثل یلداهای قبل میشینم برات انار دون میکنم رضا صادقی با پخش آنلاین آماده کرده ایم Rbt Code

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 دوشنبه 10 خرداد 1400

کد آوای انتظار همراه اول مثل یلداهای قبل رضا صادقی

در این ساعت برای شما کد آهنگ پیشواز همراه اول نیستی اما مثل یلداهای قبل میشینم برات انار دون میکنم رضا صادقی با پخش آنلاین آماده کرده ایم

Rbt Code Mci Reza Sadeghi Called Mesle Yaldahaye Ghabl With Play Online

کد آوای انتظار مثل یلداهای قبل رضا صادقی همراه اول

نیستی اما مثل یلدا های قبل … میشینم برات انار دون میکنم
اونقدر ابریه آسمون من … دم به دم هوای بارون می کنم
هنوز به نیت داشتن تو … شب یلدا فال حافظ می گیرم
من یک مردم که یه وقتایی … فقط زنده میشم که به عشق بمیرم
امشبم میگذره از کنار من … مثل آب از سر روزگار من
ورقه زمونه برگشته ولی… برنگشتی دله بی قرار من

1- کد قطعه اول: 23929

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

هیش کی جز خیال تو نمیدونه … شب یلدارو چطور سر می کنم
تا خود صبح روشن از خاطره هام …صبح که میشه شبو باور میکنم
صبح که میشه به زمستون میرسم … به زمستونی که میسوزه منو
به زمستونی که میگیره ازم ..حتی اشتیاق از تو خوندنو

2- کد قطعه دوم: 23930

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

با ارسال کد به شماره 8989 پیشواز همراه اول روی سیم کارت شما فعال میشود

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو