loading...

پیشواز من

داره دل دل میزنه اون دلش پیشه منه یعنی فکر کرده بهم تویه آتیشه منه گرمه عطر نفساش چه نفسگیره هواش داره میگیره ازم قلبمو یواش یواش تو خیاله خودمه آخه ماله خودمه چه به من میاد ببین ایده آل خودمه جونمه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 275 یکشنبه 03 آذر 1398

داره دل دل میزنه اون دلش پیشه منه یعنی فکر کرده بهم تویه آتیشه منه
گرمه عطر نفساش چه نفسگیره هواش داره میگیره ازم قلبمو یواش یواش
تو خیاله خودمه آخه ماله خودمه چه به من میاد ببین ایده آل خودمه

جونمه دوست دارمش نفسم بنده بهش بستگی داره چقد حالو آینده بهش
بی نظیره با اون موهای تیره آدمو هی میگیره تبی که داره چشماش

بی غروبه تو قلبه من میکوبه اصلا یه وضعی خوبه اگه بذاره چشماش
اینه اوضاعم شده تمومع دنیا میلرزه دستو پاهام سر قراره باهاش

 

 

تکست آهنگ بی نظیره علی لهراسبی

اون ماله منه بهش گفته باشم نمیتونم اصلا از عشقش جدا شم
اون ماله منه چه حسه قشنگی یه احساسی که باهاش نباید بجنگی

جونمه دوست دارمش نفسم بنده بهش بستگی داره چقد حالو آینده بهش
بی نظیره با اون موهای تیره آدمو هی میگیره تبی که داره چشماش

بی غروبه تو قلبه من میکوبه اصلا یه وضعی خوبه اگه بذاره چشماش
اینه اوضاعم شده تمومع دنیا میلرزه دستو پاهام سر قراره باهاش

بی نظیره با اون موهای تیره آدمو هی میگیره تبی که داره چشماش

بی غروبه تو قلبه من میکوبه اصلا یه وضعی خوبه اگه بذاره چشماش
اینه اوضاعم شده تمومع دنیا میلرزه دستو پاهام سر قراره باهاش بی نظیره

کد اهنگ پیشواز علی لهراسبی بی نظیره - بزودی

 

54840 زلفای یارم بی نظیره ملیحه سعیدی
54835 زلفای یارم بی نظیره ملیحه سعیدی
54815 زلفای یارم بی نظیره ملیحه سعیدی
32950 زلفاش بی نظیره علیرضا افتخاری







برچسب ها کد آهنگ پیشواز علی لهراسبی بی نظیره کد پیشواز علی لهراسبی بی نظیره کد آهنگ پیشواز جدید علی لهراسبی بی نظیره کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار علی لهراسبی بی نظیره پخش انلاین کد پیشواز کد آوای انتظار علی لهراسبی بی نظیره کد آهنگ پیشواز علی لهراسبی بی نظیره جدید کد پیشواز جدید علی لهراسبی بی نظیره کد آهنگ پیشواز علی لهراسبی بی نظیره پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو