loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول بی اعتنا کامران مولاییKod Pishvaz hamrah aval Kamran Molaei Bi Etenaکد آهنگ پیشواز همراه اول بی اعتنا کامران مولاییآهنگ بی اعتنا کامران مولاییبد موقع رفتی انتظارشم نداشتم از ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 167 سه شنبه 31 فروردین 1400


کد آهنگ پیشواز همراه اول بی اعتنا کامران مولایی

Kod Pishvaz hamrah aval Kamran Molaei Bi Etena

کد آهنگ پیشواز همراه اول بی اعتنا کامران مولایی

آهنگ بی اعتنا کامران مولایی

بد موقع رفتی انتظارشم نداشتم از تو نامرد
داغونه حالم میگذرونم این شبارو بی تو با درد

عمرمو دادم رفت جوونیم پای تو پیرم دراومد
آخر از عشقت چیزی جز حسرت و غم گیرم نیومد

بی قرارت میشم هر شب تو کجایی
تو خدای قلب من بودی خدایی

تا گلو توو غصه غرقم شب که میشه
میدونم میدونی و بی اعتنایی

بی قرارت میشم هر شب تو کجایی
تو خدای قلب من بودی خدایی

تا گلو توو غصه غرقم شب که میشه
میدونم میدونی و بی اعتنایی

متن آهنگ بی اعتنا کامران مولایی

اسمت دیگه هر لحظه شده ورد زبونم
قلبم میکشه تیرو همش دل نگرونم
آروم دارم از دست میرم آرومِ جونم

تا کی باید این شبا بدون تو سحر شه
سهم این درخت بی پناه تیغ تبر شه
اشکام واسه برگشتن تو بی اثر شه

بی قرارت میشم هر شب تو کجایی
تو خدای قلب من بودی خدایی

تا گلو توو غصه غرقم شب که میشه
میدونم میدونی و بی اعتنایی

بی قرارت میشم هر شب تو کجایی
تو خدای قلب من بودی خدایی

تا گلو توو غصه غرقم شب که میشه
میدونم میدونی و بی اعتنایی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو