loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده ایرانسل,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده پخش انلاین,    کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده خستم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 249 سه شنبه 08 بهمن 1398

,    کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده پخش انلاین
,    کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده خستم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر
,    اهنگ پیشواز محمد علیزاده زندگی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده یارم باش
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده تو بری بارون
,    کد پیشواز ایرانسل خسته ام محمد علیزاده و میثم ابراهیمی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده هواتو کردم
,    kod ahang pishvaz
,   

زندگی زندگی زندگی منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جون و دل کی بودی بگو آخه چی بودی
دل منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی
دل بیچاره گیر افتاد عاشق تو شدم ای داد
همیشه هواتو میخواد اون دلی که دادی به باد
آرامش من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی

♫ بذار صدای موسیقی آرومت کنه ♫

نمیبینم هیشکیو آخه تورو دیگه دارمت
معمولی نه ها تورو طور دیگه دارمت
آره جور دیگه دارمت
آرامش من باید بشه من کاری
بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی
آرامش من باید بشه من کاری
بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستن
ی عشقم من تو شدم یا تو منی

♫ بذار صدای موسیقی آرومت کنه ♫

زندگی زندگی زندگی منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جون و دل کی بودی بگو آخه چی بودی
دل منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی
دل بیچاره گیر افتاد عاشق تو شدم ای داد
همیشه هواتو میخواد اون دلی که دادی به باد
آرامش من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی

 

بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده خستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر اهنگ پیشواز محمد علیزاده زندگی کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده یارم باش کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده تو بری بارون کد پیشواز ایرانسل خسته ام محمد علیزاده و میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده هواتو کردم kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو