loading...

پیشواز من

, کد پیشواز این قرارمون نبود , کد پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند , کد پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود , اهنگ پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند , کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 چهارشنبه 20 تیر 1397
X کد پیشواز این قرارمون نبود X کد پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند X کد پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود X اهنگ پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند X کد پیشواز قرارمون نبود هوروش بند X کد پیشواز هوروش بند همراه اول X کد اهنگ پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند X کد پیشواز همراه اول ماه دلم X کد پیشواز ایرانسل این قرارمون نبود X کد اهنگ پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود X کد پیشواز هوروش بند X کد پیشواز ایرانسل هوروش بند ماه پیشونی X کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود X کد پیشواز ایرانسل هوروش بند ماه دلم X کد پیشواز ایرانسل هوروش باند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل”این قرامون نبود ” اثری از “هوروش بند“

رده: پاپ ، عرضه کننده : بییپ ، اپراتور : ایرانسل و همراه اول و رایتل

کد آهنگ پیشواز هوروش بند این قرارمون نبود

ایرانسل:

این قرامون نبود ۱ ۱۳۱۱۴۶۳ هوروش بند
این قرامون نبود ۲ ۱۳۱۱۴۶۴ هوروش بند
این قرامون نبود ۳ ۱۳۱۱۴۶۵ هوروش بند

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

متن آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند :

این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری
جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بذاری
عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه
قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفته ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفته ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد

 

http://mtnfa.blogfa.com/post/253/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF







برچسب ها کد پیشواز این قرارمون نبود کد پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند کد پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود اهنگ پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند کد پیشواز قرارمون نبود هوروش بند کد پیشواز هوروش بند همراه اول کد اهنگ پیشواز این قرارمون نبود هوروش بند کد پیشواز همراه اول ماه دلم کد پیشواز ایرانسل این قرارمون نبود کد اهنگ پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود کد پیشواز هوروش بند کد پیشواز ایرانسل هوروش بند ماه پیشونی کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوروش بند این قرارمون نبود کد پیشواز ایرانسل هوروش بند ماه دلم کد پیشواز ایرانسل هوروش باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو