loading...

پیشواز من

تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری میگفتی نترس دیگه تا منو داری یه خوابی تو بیداری یه حس خودآزاری رفیقی و نارفیق مثل سیگاری من این دل وابستم که رفتی و نشکستم ولی رو خودم همه درا رو بستم ندادی از دستم نبا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 277 شنبه 14 دی 1398

تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری میگفتی نترس دیگه تا منو داری
یه خوابی تو بیداری یه حس خودآزاری رفیقی و نارفیق مثل سیگاری
من این دل وابستم که رفتی و نشکستم ولی رو خودم همه درا رو بستم
ندادی از دستم نباشی بازم هستم گلایه ندارم من فقط خستم
عاشقی یه نفره یعنی خوابت نمیبره

 

X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه جدید X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه همراه اول X کد پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X کد پیشواز X کد پیشواز همراه اول X کد آوای انتظار رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X کد آهنگ پیشواز جدید رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X کد پیشواز جدید - رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X کد آهنگ پیشواز X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه پخش انلاین X کد آوای انتظار رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه پخش انلاین

کد پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه - ایرانسل همراه اول - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه جدید کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه همراه اول کد پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد پیشواز کد پیشواز همراه اول کد آوای انتظار رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز جدید رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد پیشواز جدید رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه پخش انلاین کد آوای انتظار رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو