loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر,    کداهنگ پیشوازهمراه اول باتوهستم ای مسافر,    دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از سعید راد,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2379 چهارشنبه 17 مهر 1398


,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر
,    کداهنگ پیشوازهمراه اول باتوهستم ای مسافر
,    دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از سعید راد
,    اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر
,    دانلود موزیک ویدیو با تو هستم ای مسافر
,    کلیپ به گذشته برمیگردم به سراغ خاطراتم
,    دانلود اهنگ سعید راد عاشقت هستم
,    کد پیشواز همراه اول شانیکو بدون تو
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول معین همه رفتن

 

با تو هستم ای  مسافر ای به جاده تن سپرده

ای که دل تنگی غربت

منو از یاد تو برده

هنوزم هوای خونه

عطر دیدار تو داره

گل به گل گوشه به گوشه

تورو یاد من میاره

با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی

بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم

تازه می شود دوباره از تو یاد خاطراتم

به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن

هر کجا باشی و باشم به تو بر میگردم از من

آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر

با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر

 

 

 

 

 ,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر کداهنگ پیشوازهمراه اول باتوهستم ای مسافر دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از سعید راد اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر دانلود موزیک ویدیو با تو هستم ای مسافر کلیپ به گذشته برمیگردم به سراغ خاطراتم دانلود اهنگ سعید راد عاشقت هستم کد پیشواز همراه اول شانیکو بدون تو کد آهنگ پیشواز همراه اول معین همه رفتن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو