loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری بابا لیلی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی,    کد پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1707 چهارشنبه 04 دی 1398


,    کد اهنگ پیشواز حسین عامری بابا لیلی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی
,    کد پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بابا لیلی
,    کد پیشواز حسین عامری
,    کد اهنگ پیشواز بابا لیلی
,    کد پیشواز ایرانسل حسین عامری بابا لیلی
,    کد پیشواز بابا لیلی بیمار شدم
,    کد اهنگ پیشواز بابا لیلی بیمار شدم
,    ,Kod pishvaz Hossein Ameri
,   

 

با توجه به جستجوی انجام شده از سوی مدیر سایت پیشواز من هنوز برای این خواننده یعنی حسین عامری یکی از خواننده های محلی پیشوازی ساخته نشده – نه برای همراه اول و نه برای ایرانسل . پس از انتشار کد آهنگ پیشواز های حسین عامری در سایت درج میکنیم این مطلب جهت اگاهی و اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده پیشواز منتشر شده با تشکر از همه ...

http://nakaaman.ir

 

خداوندا در این دنیای فانی

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

کشم رنج و عذاب زندگانی 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

تمام آروزوها بر دلم ماند 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

رسیده پیریم قبل از جوانی 

آهنگ بابا لیلی از حسین عامری

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

آهنگ بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

خدا حسن جوانی بر تو داده 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

 که من منت کش روی تو باشم 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

 

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی - پس از انتشار در سایت درج میشه







برچسب ها کد اهنگ پیشواز حسین عامری بابا لیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی کد پیشواز همراه اول حسین عامری بابا لیلی کد اهنگ پیشواز ایرانسل بابا لیلی کد پیشواز حسین عامری کد اهنگ پیشواز بابا لیلی کد پیشواز ایرانسل حسین عامری بابا لیلی کد پیشواز بابا لیلی بیمار شدم کد اهنگ پیشواز بابا لیلی بیمار شدم Kod pishvaz Hossein Ameri
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو