loading...

پیشواز من

کد پیشواز آهنگ بغل تو میلاد راستادKod Pishvaz Milad Rastad Baghale Toکد پیشواز آهنگ بغل تو میلاد راستادترانه و شعر آهنگ بغل تو میلاد راستادنیاد اون روزی ببینم توو دلت جایی ندارمپاک شه از گوشیه تو اسمم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2245 دوشنبه 10 تیر 1398




کد پیشواز آهنگ بغل تو میلاد راستاد

Kod Pishvaz Milad Rastad Baghale To

کد پیشواز آهنگ بغل تو میلاد راستاد

ترانه و شعر آهنگ بغل تو میلاد راستاد

نیاد اون روزی ببینم توو دلت جایی ندارم
پاک شه از گوشیه تو اسممو عکسامو شماره م

حسه گیرایی چشمای تو مثله الکله
نری و تنهایی جات شبا منو بغل کنه




بغلم کن که الان بغلِ تو مونده برام
اون آغوش آرامشه
که اینجوری داره منو میکشه

بغلم کن که الان بغله تو مونده برام
اون آغوش آرامشه
که اینجوری داره منو میکشه وای

تکست آهنگ بغل تو میلاد راستاد

نفسه منی تو عشقه منی
با تو همه جوره دارم حسه عجیب

تو ماله منی توو فاله منی
با تو انگار دارم یه فرشته روی زمین

نفسه منی تو عشقه منی
با تو همه جوره دارم حسه عجیب

تو ماله منی توو فاله منی
با تو انگار دارم یه فرشته روی زمین

بغلم کن که الان بغله تو مونده برام
اون آغوش آرامشه
که اینجوری داره منو میکشه

بغلم کن که الان بغله تو مونده برام
اون آغوش آرامشه
که اینجوری داره منو میکشه وای





faratext.com

کد پیشواز آهنگ بغل تو میلاد راستاد ایرانسل

بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید بغل تو میلاد راستاد ایرانسل کد آهنگ پیشواز بغل تو میلاد راستاد ایرانسل کد آوای انتظار بغل تو میلاد راستاد ایرانسل بغل تو میلاد راستاد ایرانسل کد پیشواز آهنگ بغل تو میلاد راستاد ایرانسل کد پیشواز بغل تو میلاد راستاد ایرانسل کد پیشواز بغل تو میلاد راستاد ایرانسل کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو