loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز شاخوان احمدی پیمان بوسین,    کد پیشواز شاخوان احمدی پیمان بوسین,    کد آهنگ پیشواز شاخوان احمدی همراه اول,    کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 16491 جمعه 11 بهمن 1398


,    کد اهنگ پیشواز شاخوان احمدی پیمان بوسین
,    کد پیشواز شاخوان احمدی پیمان بوسین
,    کد آهنگ پیشواز شاخوان احمدی همراه اول
,    کد پیشواز شاخوان احمدی همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز شاخوان احمدی وا دیاره امشو
,    آهنگ پیشواز همراه اول شاخوان احمدی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول شاخوان احمدی وا دیاره امشو
,    کد پیشواز شاخوان احمدی وا دیاره امشو
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل شاخوان احمدی
,    kod ahang pishvaz
,   

متن آهنگ پیمانه بوه سین منو‌ یاره‌که‌م از شاخوان احمدی:

پیمانی بووه‌سین من و یاره‌که‌م
ده‌س له ده‌سی یه‌ک دوورله شاره‌که‌م
نه تو بتوره نه من قار ئه‌که‌م
نه تو کوچ بکه نه من بارئه‌که‌م
نه تو شین بکه نه من زار ئه‌که‌م
ماله‌که‌م بی تو ته‌نیاو بی‌ ده‌نگه
باخچه‌ی حه‌وشه‌که‌م کز و بی ره‌نگه
چه‌ مانگه شه‌وی ماتوو دل ته‌نگه 
هه‌زاران خوزگه‌م به‌و به‌ردوو سه‌نگه
پیمانه بوه‌سین من و یاره‌که‌م
ده‌س له ده‌سی یه‌ک دورله شاره‌که‌م
نه تو بتوره نه من قار ئه‌که‌م
نه تو کوچ بکه نه من بارئه‌که‌م
نه تو شین بکه نه من زار ئه‌که‌م
به‌هاریک ئاوا که لیت بی به‌شم
هاوینم نه‌بی له به‌ختی ره‌شم
پاییز زه‌ردی که هه‌ساره‌ی گه‌شم
زستان بباره له گیان و له‌شم
پیمانه بوه‌سین من و یاره‌که‌م
ده‌س له ده‌سی یه‌ک دورله شاره‌که‌م
نه تو بتوره نه من قار ئه‌که‌م
نه تو کوچ بکه نه من بارئه‌که‌م
نه تو شین بکه نه من زار ئه‌که‌م

 

 

کد بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز شاخوان احمدی پیمان بوسین کد پیشواز شاخوان احمدی پیمان بوسین کد آهنگ پیشواز شاخوان احمدی همراه اول کد پیشواز شاخوان احمدی همراه اول کد اهنگ پیشواز شاخوان احمدی وا دیاره امشو آهنگ پیشواز همراه اول شاخوان احمدی کد اهنگ پیشواز همراه اول شاخوان احمدی وا دیاره امشو کد پیشواز شاخوان احمدی وا دیاره امشو کد اهنگ پیشواز ایرانسل شاخوان احمدی kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو