loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید بگو کجایی سرهنگ زاده,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده,کد آهنگهای پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده,کد آهنگ پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 249 شنبه 01 دی 1397

کد آهنگ پیشواز جدید بگو کجایی سرهنگ زاده,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده,کد آهنگهای پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده,کد آهنگ پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ بگو کجایی سرهنگ زاده,بگو کجایی سرهنگ زاده,

به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو

سپیده‌دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی؟

نشان تو، گه از زمین گاهی، ز آسمان جویم

ببین چه بی‌پروا، ره تو می‌پویم، بگو کجایی؟

کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم

به غیر نامت کی نام دگر ببرم

اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی؟

به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی؟

فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی؟

یک دم از خیال من، نمی‌روی ای غزال من

دگر چه پرسی ز حال من

تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام

اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی؟

https://tabtaraneh.net

 

کد آهنگ پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده فعلا موجود نیست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید بگو کجایی سرهنگ زاده سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده کد آهنگهای پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده کد آهنگ پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز بگو کجایی سرهنگ زاده کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ بگو کجایی سرهنگ زاده بگو کجایی سرهنگ زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو