loading...

پیشواز من

    کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول,    کد پیشواز بابک مافی حواسم نیست,    کد پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست,    کد پیشوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 495 پنجشنبه 01 شهریور 1397

    کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول
,    کد پیشواز بابک مافی حواسم نیست
,    کد پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست
,    کد پیشواز همراه اول بابک مافی
,    کد اهنگ پیشواز دوست داشتم بابک مافی
,    آهنگ پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست
,    پیشواز بابک مافی دل تنها
,    پیشواز ایرانسل بابک مافی دوست داشتم
,    آهنگ احساس پاک بابک مافی

 

    کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول فعلا موجود نیست

 

*********************************

 

 

کد پیشواز انتظار همراه اول بابک مافی دوباره

۸۵۳۶۰ / دوباره ۱ / بابک مافی

۸۵۳۶۱ / دوباره ۲ / بابک مافی

۸۵۳۶۲ / دوباره ۳ / بابک مافی

بخشی از متن همین ترانه دوباره بابک مافی :

کی میگه گذشتن از تو راحته

کی میگه عشقت فقط یه جور عادته

کی میگه نداشتنت آسون و ساده است

همه چی برای من مثل گذشته است

دلم از زندگی خودم گرفته

نمیدونی که چقدر دلم گرفته

نمیدونی که همش بارونه دنیام

هر جا اسم تو میاد ترمیشه چشمام

ببین دوباره عاشقت شدم

ستاره میشمرم بازم شبا به یادت

ببین دلم تنگه چقدر هنوز

کی میگه دل نمی خوادت

کی میگه گذشتن از تو راحته

کی میگه عشقت فقط یه جور عادته

کی میگه نداشتنت آسون و ساده هست

همه چی برای من مثل گذشته هست

ببین دوباره عاشقت شدم

ستاره میشمرم بازم شبا به یادت

ببین دلم تنگه چقدر هنوز

کی میگه دل نمی خوادت

واسه بی قراریام یه کاری کن

واسه اشک چشام یه کاری کن

واسه دل بستگیام خستگیام

من هنوز تو رو میخوام یه کاری کن

واسه بی قراریام یه کاری کن

واسه اشک چشام یه کاری کن

واسه دل بستگیام خستگیام

من هنوز تو رو می خوام یه کاری کن

ببین دوباره عاشقت شدم

ستاره می شمرم بازم شبا به یادت

ببین دلم تنگه چقدر هنوز

کی میگه دل نمی خوادت

ببین دوباره عاشقت شدم

ببین دلم تنگه چقدر هنوز

 

https://nava.ir/pishvaz/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول کد پیشواز بابک مافی حواسم نیست کد پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست کد پیشواز همراه اول بابک مافی کد اهنگ پیشواز دوست داشتم بابک مافی آهنگ پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست پیشواز بابک مافی دل تنها پیشواز ایرانسل بابک مافی دوست داشتم آهنگ احساس پاک بابک مافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو