loading...

پیشواز من

نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,کد پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 پنجشنبه 29 فروردین 1398

نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,کد پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید نازنین مازیار فلاحی ایرانسل,نازنین مازیار فلاحی همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید نازنین مازیار فلاحی همراه اول,کد آهنگ نازنین مازیار فلاحی همراه اول,کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول جدید,کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول,کد آهنگهای پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول,سایت پیشواز من,کد پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول,

 

ای جانه من جانانه من تو جانه جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی
من بی تو اینجا خسته جانم بیقرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم

بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جانه من فدای جانه تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جانه من فدای جانه تو

تکست آهنگ نازنین مازیار فلاحی

بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بیقرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بیقرارم

بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جانه من فدای جانه تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جانه من فدای جانه تو

بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بیقرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بیقرارم

بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جانه من فدای جانه تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جانه من فدای جانه تو

http://www.faratext.com

کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی - بزودی

 







برچسب ها نازنین مازیار فلاحی ایرانسل کد پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ نازنین مازیار فلاحی ایرانسل کد آهنگهای پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی ایرانسل جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید نازنین مازیار فلاحی ایرانسل نازنین مازیار فلاحی همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید نازنین مازیار فلاحی همراه اول کد آهنگ نازنین مازیار فلاحی همراه اول کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول جدید کد آهنگ پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول کد آهنگهای پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول کد پیشواز نازنین مازیار فلاحی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو