loading...

پیشواز من

  تو که نیستی زندگیمو زیر پای کی بریزمواسه کی دلم بمیره وقتی تو نیستی عزیزمدست سرد این زمونه دستامو از تو جدا کردبازی دوری و حسرت با دلای ما چه ها کردعشق تو توی وجودم تا همیشه موندگارههمه آرزوم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 پنجشنبه 23 خرداد 1398

 

تو که نیستی زندگیمو زیر پای کی بریزم
واسه کی دلم بمیره وقتی تو نیستی عزیزم

دست سرد این زمونه دستامو از تو جدا کرد
بازی دوری و حسرت با دلای ما چه ها کرد

عشق تو توی وجودم تا همیشه موندگاره
همه آرزوم همینه که ببینمت دوباره

دوری تو داره آروم منو از پا در میاره
رنگ پیری ذره ذره تو وجودم پا میزاره
پا میزاره. . .

 


طاقت دوری ندارم تو بیا بمون کنارم
ارزونی قدم تو همه دارو ندارم

ای قشنگترین ترانه با تو بودن ارزومه
ای تو نیمه وجودم بی تو عمر من حرومه

عشق تو توی وجودم تا همیشه موندگاره
همه آرزوم همینه که ببینمت دوباره

دوری تو داره آروم منو از پا در میاره
رنگ پیری ذره ذره تو وجودم پا میزاره

نمیذارم که جدایی عشقمو از تو بگیره
چشم به راه تو میمونم نگو اما دیگه دیره . . .
دیگه دیره ...

کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی - بزودی

http://ehsasha.blogfa.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید اختصاصی از سایت پیشواز من کد پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی 1398 Pishvazman.rozblog.com کد آهنگ پیشواز همراه اول همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو