loading...

پیشواز من

قصه از کجا شروع شد از غمو بی کسی من از اون جایی که دوتامون مرده بودیم توی عالم     متن آهنگ علی سرپوشی مگه میشه قصه از کجا شروع شد از غمو بی کسی من از اون جایی که دوتامون مرده بودیم تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 10257 جمعه 02 خرداد 1399

قصه از کجا شروع شد از غمو بی کسی من

از اون جایی که دوتامون مرده بودیم توی عالم

 

 

متن آهنگ علی سرپوشی مگه میشه

قصه از کجا شروع شد از غمو بی کسی من

از اون جایی که دوتامون مرده بودیم توی عالم

مگه میشه عاشقی کرد وقتی که نایی نداری

زندگیتو تو غمو قصه برده و جایی نداری

سخته که عالمو آدم  بدونن بی کسیو کاری

سخته به خدای واحد بدونن هیچکیو نداری

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی سرپوشی مگه میشه

37702    مگه میشه3      علی سرپوشی

37701    مگه میشه2      علی سرپوشی

37700    مگه میشه         علی سرپوشی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول علی سرپوشی مگه میشه کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آوای انتظار علی سرپوشی مگه میشه پخش انلاین کد پیشواز علی سرپوشی مگه میشه کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی سرپوشی مگه میشه کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز رایتل علی سرپوشی مگه میشه کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی مگه میشه کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی مگه میشه پخش انلاین کد پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی مگه میشه رایتل کد آوای انتظار علی سرپوشی مگه میشه کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی مگه میشه ایرانسل کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی مگه میشه همراه اول کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی مگه میشه برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو