loading...

پیشواز من

چقد ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده جدی جدی حالم بی تو خیلی حاده برو وقتی فکرم از سرت افتاده دیگه بسه هرچی که بوده خستم خب جای بحثی نیست فقط قلبم بعد تو رسما مرد من که از تو گذشتم ولی کاشکی میفهمیدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 125 دوشنبه 16 اردیبهشت 1398

چقد ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده
جدی جدی حالم بی تو خیلی حاده
برو وقتی فکرم از سرت افتاده
دیگه بسه هرچی که بوده خستم خب
جای بحثی نیست فقط قلبم بعد تو رسما مرد
من که از تو گذشتم ولی کاشکی میفهمیدی
دلم میخواست یکم تو هم میجنگیدی
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد
تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
منه ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در
آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد

سایت پیشواز من,کد پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل,کد آهنگ پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل,کد آهنگ مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل جدید,


تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
منه ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در
آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر

 

بگذر از من آره بهتر اصلا
حیفه وقتی که گذاشتم من
دادی از دست مگه مثل من هست
تو چه دیوونه ای منو دادی از دست
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد
تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
منه ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در
آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد
تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
منه ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در
آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر

https://naslemusic.com

کد اهنگ پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها سایت پیشواز من کد پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل کد آهنگ پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل کد آهنگهای پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل کد آهنگ مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز مهدی مقدم وقتش شد ایرانسل جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو