loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز بی خیالش کامران مولایی جدید,کد آهنگهای پیشواز بی خیالش کامران مولایی,بی خیالش کامران مولایی,کد آهنگ بی خیالش کامران مولایی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید بی خیالش کامران مولایی,کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 597 پنجشنبه 08 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز بی خیالش کامران مولایی جدید,کد آهنگهای پیشواز بی خیالش کامران مولایی,بی خیالش کامران مولایی,کد آهنگ بی خیالش کامران مولایی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید بی خیالش کامران مولایی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز بی خیالش کامران مولایی,کد پیشواز بی خیالش کامران مولایی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز,

بیقراری نکن بسه دیگه اونکه رفته دیگه برنگرده بیخیالش هر چی بوده هر کاری که با قلبه تو کرده
بیخیالش اگه از تو رد شد خوب بودی ولی با تو بد شد
پشت سرت حرف زد پیشه هر کی بی وفا بودنو خوب بلد شد , با تو بد شد

بیخیالش بذار هر چی زودتر بره رد کارش به من قول بده نشی بیقرارش بیخیالش
خوب میدونم واست سخته دلواپسه اون نباشی
واست سخته راحت بتونی جدا شی ولی بیخیالش

بیخیالش بذار هر چی زودتر بره رد کارش به من قول بده نشی بیقرارش بیخیالش
خوب میدونم واست سخته دلواپسه اون نباشی
واست سخته راحت بتونی جدا شی ولی بیخیالش , بیخیالش

تکست آهنگ بی خیالش کامران مولایی

با یکی بودی که حتی یه ثانیه ام اون به فکرت نبودش
عشقی که آتیشی گرمی یا میسوزی یا میفتی تو دودش

حاله امروزتم پای دیروزته پس بیا منطقی باش
با خودت وعده کن عاشقه آدمی باشی تا هی نگی کاش

سهمت از این همه بیقراری تنها یه قلبه بی اعتماده
از تو چی موند غیر اینکه شدی یه آدم بی اراده , بابا بیخیالش

بیخیالش بذار هر چی زودتر بره رد کارش به من قول بده نشی بیقرارش بیخیالش
خوب میدونم واست سخته دلواپسه اون نباشی
واست سخته راحت بتونی جدا شی ولی بیخیالش

بیخیالش بذار هر چی زودتر بره رد کارش به من قول بده نشی بیقرارش بیخیالش
خوب میدونم واست سخته دلواپسه اون نباشی
واست سخته راحت بتونی جدا شی ولی بیخیالش , بیخیالش

http://www.faratext.com

 

کد اهنگ پیشواز بی خیالش کامران مولایی - بزودی

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بی خیالش کامران مولایی جدید کد آهنگهای پیشواز بی خیالش کامران مولایی بی خیالش کامران مولایی کد آهنگ بی خیالش کامران مولایی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید بی خیالش کامران مولایی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز بی خیالش کامران مولایی کد پیشواز بی خیالش کامران مولایی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو