loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز پازل بند دلارام ایرانسل,    کد اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند دلارام,    اهنگ پیشواز پازل بند دلارام همراه اول,    کد پی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 621 یکشنبه 08 مهر 1397

,    کد اهنگ پیشواز پازل بند دلارام ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند دلارام
,    اهنگ پیشواز پازل بند دلارام همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول دلارام
,    کد پیشواز ایرانسل پازل باند دلارام
,    کد پیشواز همراه اول پازل باند دلارام
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل
,    کد پیشواز همراه اول وای وای دل من
,    کد پیشواز ایرانسل پازل باند کار دادی دستم

کد پیشواز انتظار همراه اول حمید هیراد و پازل بند دلارام 

۹۱۶۹۷ دلارام ۱ حمید هیراد وپازل بند

۹۱۶۹۸ دلارام ۲ حمید هیراد وپازل بند

۹۱۶۹۹ دلارام ۳ حمید هیراد وپازل بند

۹۱۷۰۰ دلارام ۴ حمید هیراد وپازل بند

بخشی از متن همین ترانه دلارام حمید هیراد و پازل بند :

وای وای وای دل من شده عاشق نگات

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

 وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون

دل دیوونه ی من اسیر و مست موی او

وای وای وای دل من شده عاشق نگات

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

 وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون

دل دیوونه ی من اسیر و مست موی او

من با تو خوشم

من یه حس عاشقانه در تو تو یه عشق جاودانه در من

من بی بالو پرم بدون رویات بی تاج سرم بدون دنیات

من با تو خوشم

من با تو خوشم که بی قراره دلم

من با تو خوشم آروم نداره دلم بی قرارتم یار

من با تو خوشم که بی قراره دلم

من با تو خوشم آروم نداره دلم بی قرارتم یار

 

https://nava.ir/

 

 

 

, کد اهنگ پیشواز پازل بند دلداده
, کد اهنگ پیشواز پازل بند
, کد آهنگ پیشواز پازل بند ایرانسل
, کد آهنگ پیشواز پازل بند دلارام
, کد اهنگ پیشواز پازل بند برای همراه اول
, کد آهنگ پیشواز پازل بند هستی
کد اهنگ پیشواز پازل بند مغرور و عاشق

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز پازل بند دلارام ایرانسل کد اهنگ پیشواز همراه اول پازل بند دلارام اهنگ پیشواز پازل بند دلارام همراه اول کد پیشواز همراه اول دلارام کد پیشواز ایرانسل پازل باند دلارام کد پیشواز همراه اول پازل باند دلارام کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول وای وای دل من کد پیشواز ایرانسل پازل باند کار دادی دستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو