loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز رضا صادقی همراه اول,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی با پخش انلاین,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 یکشنبه 21 مهر 1398


,    کد آهنگ پیشواز رضا صادقی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی با پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول رضا صادقی همه اون روزا
,    کد اهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم
,    کد پیشواز نفس رضا صادقی
,    آهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی و بابک جهانبخش
,    کد پیشواز رضا صادقی گمونم

http://mynicemusic.com

 

 

این کدها مخصوص دارندگان سیمکارت های همراه اول می‌باشد.
برای فعالسازی هر یک از آواها ، کد مورد نظر خود را به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایید

نحوه فعال سازی کد دستوری برای اپراتور همراه اول :
ارسال کد آوا به شماره ۸۹۸۹
ستاره کد آهنگ ستاره ۲۲۲ ستاره ۱۰ مربع

۳۴۸۱۵ ممنونم
۳۴۸۱۴ وایسا دنیا
۳۲۹۸۲ خوب و بد
۳۲۹۸۱ دلم گفت
۳۲۹۸۰ حق با تو بود
۳۲۹۷۹ زبون آسمون
۳۲۹۷۸ جان دل
۳۴۸۲۸ پیرهن مشکی
۳۴۸۲۷ بی خداحافظ
۳۴۸۲۶ هدر شدم
۳۴۸۲۵ خدا رو دوست دارم
۵۳۹۳۲ مرثیه
۳۴۸۴۶ پابند
۳۴۸۳۹ تمنا
۶۸۷۶۲ تاراج
۶۶۷۰۰ فال
۵۷۶۱۸ نقطه سر خط
۵۷۶۱۷ برام دعا کن
۵۷۶۱۶ مرگ و زندگی
۵۷۶۱۳ زنده باد عشق
۵۷۶۱۲ یکی بود یکی نبود
۷۱۸۰۵ بخند ۱
۷۱۸۰۳ بانوی من۱
۷۱۸۰۱ عاشقتم
۷۱۰۴۸ معجزه
۷۱۸۱۷ فقظ عشق
۷۱۸۱۵ ادعا
۷۱۸۱۲ دروغ بگو
۷۱۸۰۹ بغض دوباره
۷۱۸۲۷ نترس
۷۱۸۲۶ مبتلا
۷۱۸۲۵ مرد قصه ها
۷۱۸۲۲ حس خوب
۷۱۸۲۱ حواسم بهت بود
۷۱۸۲۰ گل نازم
۷۴۹۲۴ عاشق شدم
۷۴۹۲۳ ندارمت
۷۴۹۲۲ خبر داری
۷۴۹۲۰ کلافه
۷۱۸۳۳ تنها
۷۱۸۳۲ ساده تر
۷۴۹۳۳ بی تو
۷۴۹۳۲ دلواپسی
۷۴۹۲۹ جوونی
۷۴۹۲۸ می خوامت
۷۴۹۲۷ رنگ صدا
۷۴۹۲۶ آدم خوبه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز رضا صادقی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی با پخش انلاین کد پیشواز همراه اول رضا صادقی همه اون روزا کد اهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم کد پیشواز نفس رضا صادقی آهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی و بابک جهانبخش کد پیشواز رضا صادقی گمونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو